PEDAGOGY MCQS

 پیڈا گوجی

 




      

پیڈاگوجی کا مطلب کیا ہے؟

الف: تعلیم کی نظریات

ب: تعلیمی تربیت

ج: تعلیمی تدریس

د: تعلیم کی ترقی

جواب: ب) تعلیمی تربیت

 

پیڈاگوجی کی اہمیت کیا ہے؟

الف: تعلیمی نظام کو بہتر بنانا

ب: طلبہ کو سمجھنے میں مدد فراہم کرنا

ج: تعلیم کے اصولوں کو سمجھنے میں مدد فراہم کرنا

د: تعلیم کی نظریات پر تبصرہ کرنا

جواب: الف) تعلیمی نظام کو بہتر بنانا

 

پیڈاگوجی کے تربیتی اصولوں میں کونسا اصول نہیں شامل ہے؟

الف: تعلیمی نظریات

ب: تعلیمی استراتیجیات

ج: تعلیمی مقاصد

د: تعلیمی سازمان بندی

جواب: د) تعلیمی سازمان بندی

 

مشتمل برینچ کون سا ہے جو پیڈاگوجی کی علمی سہولتیں فراہم کرتا ہے؟

الف: سائنس

ب: علوم انسانیہ

ج: ریاضیات

د: کمپیوٹر سائنس

جواب: ب) علوم انسانیہ

 

پیڈاگوجی کے تربیتی اصولوں میں مشتمل نہیں ہے؟

الف: گروپ کے ساتھ کام کرنے کا اصول

ب: نظریاتی اصول

ج: مشاورتی اصول

د: آئندہ کیلئے ترقی کرنے کا اصول

جواب: د) آئندہ کیلئے تر

 

تدریسی اصول کے تحت کم عقلمند طلباء کیلئے کونسی تربیتی طریقہ کار بہترین ہے؟

الف: توجیہ

ب: رواج

ج: ردعمل

د: نمونہ بندی

جواب: الف) توجیہ

 

تعلیمی مشق کی اہمیت کیا ہے؟

الف: طلبہ کی تربیتی مستوی کو بہتر کرنا

ب: کلاس میں طلبہ کے دلچسپی کو بڑھانا

ج: طلبہ کے علمی اور تجرباتی میدان کو وسعت دینا

د: تعلیمی نظام کو مزید بہتر بنانا

جواب: ج) طلبہ کے علمی اور تجرباتی میدان کو وسعت دینا

 

سوال جواب پر مبنی تدریس کی اہمیت کیا ہے؟

الف: طلبہ کی اطمینان کو بڑھانا

ب: طلبہ کے سوالات کا جواب فراہم کرنا

ج: تعلیمی نظام کو بہتر بنانا

د: طلبہ کے تجربات کو وسعت دینا

جواب: ب) طلبہ کے سوالات کا جواب فراہم کرنا

 

تدریسی اصول میں کمپیوٹر کے استعمال کے مثال کیا ہے؟

الف: ویب سائٹ بنانے کے لئے

ب: ویڈیو کے ذریعے تعلیم فراہم کرنے کے لئے

ج: امتحانات کے نتائج کے لئے

د: طلبہ کی تربیتی مستوی کو بہتر کرنے کے لئے

جواب: ب) ویڈیو کے ذریعے تعلیم فراہم کرنے کے لئے

پیڈاگوجی کے تربیتی تدریسی اصول کے مطابق، کونسی تربیتی طریقہ کار طلبہ کے سوالات کا جواب دینے کے لئے بہترین ہے؟

الف: سوال جواب پر مبنی تدریس

ب: تفصیلی جوابی رسالہ دینا

ج: نمونہ بندی

د: اظہار خیال کی ترویج

جواب: الف) سوال جواب پر مبنی تدریس

 

تدریسی اصول کے مطابق، کونسی تربیتی طریقہ کار طلبہ کے لئے بہترین ہے جو مختلف طرزِ کار کو بیان کرتا ہے؟

الف: روایتی تدریس

ب: منظم تدریس

ج: توجیہ

د: ردعمل

جواب: ب) منظم تدریس

 

تدریسی اصول کے تحت، کونسی تربیتی طریقہ کار طلبہ کی سمجھ کو بہتر کرنے کے لئے بہترین ہے؟

الف: نمونہ بندی

ب: ردعمل

ج: توجیہ

د: روایتی تدریس

جواب: ج) توجیہ

 

تدریسی اصول کے تحت، کونسا تربیتی طریقہ کار مسئلوں کو حل کرنے کے لئے سکھاتا ہے؟

الف: روایتی تدریس

ب: منظم تدریس

ج: ردعمل

د: نمونہ بندی

جواب: د) نمونہ بندی

 

تدریسی اصول کے تحت، کونسا تربیتی طریقہ کار طلبہ کی تجرباتی تعلیم کو بہتر کرتا ہے؟

الف: روایتی تدریس

ب: منظم تدریس

ج: نمونہ بندی

د: ردعمل

جواب: ج) نمونہ بندی

تعلیمی منصوبے کی تدوین میں کس عنصر کا خیال رکھنا ضروری ہے؟

الف: تربیتی اہداف

ب: تدریسی اصول

ج: کلاس روم کے حالات

د: تدریسی مواد

جواب: الف) تربیتی اہداف

 

تعلیمی منصوبے کی تدوین کے دوران کونسا عنصر مقرر کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے؟

الف: تربیتی اہداف

ب: تدریسی اصول

ج: کلاس روم کے حالات

د: تدریسی مواد

جواب: د) تدریسی مواد

 

معلم تدریسی اصول کے مطابق کس تربیتی طریقہ کار کا استعمال کرتے ہوئے طلبہ کی سمجھ کو بہتر بنا سکتا ہے؟

الف: منظم تدریس

ب: روایتی تدریس

ج: نمونہ بندی

د: ردعمل

جواب: ج) نمونہ بندی

 

معلم تدریسی اصول کے مطابق کونسا تربیتی طریقہ کار استعمال کرتے ہوئے طلبہ کو کلاس روم میں فعالیتیں کرنے کے لئے ترغیب دیتے ہیں؟

الف: توجیہ

ب: روایتی تدریس

ج: ردعمل

د: منظم تدریس

جواب: د) منظم تدریس

تعلیمی کمپیوٹر کے استعمال سے کونسے مزاجات پیدا ہو سکتے ہیں؟

الف: بے فائدگی

ب: اضطراب

ج: تفریح

د: فریب

جواب: ب) اضطراب

 

معلم کی کلاس میں کونسا رویہ دانش آموزوں کی رفتار اور رویے کو متاثر کر سکتا ہے؟

الف: فعال انگیزی

ب: نا امیدی

ج: غرور

د: تکبر

جواب: الف) فعال انگیزی

 

تعلیمی پروسیس میں کونسے اصول کو درست تصور کرنا ضروری ہے؟

الف: تعلیمی قابلیت

ب: تدریسی اصول

ج: تربیتی اہداف

د: متعلمین کی نیت

جواب: ب) تدریسی اصول

 

معلم کے پاس کونسے اسباق ہونے چاہئیں تاکہ وہ کلاس میں بہترین تعلیمی نتائج حاصل کر سکے؟

الف: تربیتی اہداف

ب: تدریسی اصول

ج: کلاس روم کے حالات

د: تدریسی مواد

جواب: د) تدریسی مواد

 

تعلیمی پروسیس میں کس مرحلے پر دانش آموز کی توجہ کسی موضوع پر مرتکز ہوتی ہے؟

الف: تنظیم

ب: برنامج بندی

ج: تدریس

د: ارزیابی

جواب: ج) تدریس

دانش آموز کو موجودہ وضع سے اگلے حلقے پر منتقل کرنے کے لئے کس مفہوم پر توجہ دینا ضروری ہے؟

الف: تعلیمی نتائج

ب: تدریسی اصول

ج: تربیتی اہداف

د: داخلہ پریکٹس

جواب: ج) تربیتی اہداف

 

دانش آموز کی تعلیمی کامیابی کے لئے کسی بھی تربیتی پروگرام کے مکمل ہونے کی ضرورت کیا ہے؟

الف: کسی خاص مدت کے بعد تکمیل

ب: دانش آموز کے تعلیمی اہداف کے تحقق تک

ج: تعلیمی منصوبے کے مواد کے پورے ہونے تک

د: تعلیمی پروگرام کے تدریسی مقاصد کے تحقق تک

جواب: ب) دانش آموز کے تعلیمی اہداف کے تحقق تک

 

تعلیمی پروسیس کے دوران معلم کس طرح کلاس کے بہترین طریقے سے کنٹرول کرسکتا ہے؟

الف: دانش آموزوں کو اپنے خیالات اور خیالات کی اظہاری کی اجازت دینا

ب: تدریسی اصول کے استعمال کرنا

ج: تفریحی سرگرمیاں کرانا

د: کنٹرول کے لئے دانش آموزوں کے خلاف ضروری ہے

جواب: ب) تدریسی اصول کے استعمال کرنا

اگر ایک دانش آموز کو ٹیچر کی تعریف معلوم نہیں ہے تو وہ کس طرح کوئی مضمون سمجھ پائے گا؟

الف: اسے تعریف سے آگاہ کرایا جائے

ب: مضمون سے متعلق مزید معلومات فراہم کرائیں

ج: دانش آموز کو بھی تعریف بتائیں

د: کوئی بھی نہیں

جواب: الف) اسے تعریف سے آگاہ کرایا جائے

 

معلم کی ذمہ داری کیا ہے جب ایک دانش آموز بلا وجہ جلدی کر رہا ہو؟

الف: دانش آموز کو کلاس کے باہر بھیج دینا

ب: دانش آموز کی سنوبھا کو دیکھنا

ج: دانش آموز کو سختی سے دھمکانا

د: دانش آموز کو سمجھانا کہ جلدی کرنے سے انفعالات کو کنٹرول نہیں کیا جاسکتا

جواب: ب) دانش آموز کی سنوبھا کو دیکھنا

 

دانش آموزوں کے لئے بڑے ہونے کا دور کس طرح کامیاب ہوسکتا ہے؟

الف: ان کی فکر کے ساتھ ہونا

ب: مثبت مثالیں دیکھانا

ج: خود اعتمادی کی بڑھاتے جانا

د: تمام منصوبہ بندی کرنا

جواب: ج) خود اعتمادی کی بڑھاتے جانا

کسی بھی درس میں سب سے اہم اصول کیا ہے؟

الف: ٹیچر کی صلاحیت

ب: مضمون کی مناسبت

ج: طالب علم کی توجہ

د: سب سے اہم اصول نہیں ہے

جواب: ج) طالب علم کی توجہ

 

طالب علم کے خلاف انصافی کردار کیا ہے؟

الف: انصاف کی تعلیم دینا

ب: انصافی رویہ برقرار رکھنا

ج: سب سے بہترین درس پڑھانا

د: تنبیہ کرنا

جواب: ب) انصافی رویہ برقرار رکھنا

 

تعلیمی نظام کے لئے سرکاری سطح پر کیا کام کر رہے ہیں؟

الف: معیار کی نگرانی

ب: سیکھنے کے لئے مناسب ماحول فراہم کرنا

ج: سیکھنے کے لئے انفراسٹرکچر فراہم کرنا

د: تمام مندرجہ ذیل

جواب: د) تمام مندرجہ ذیل

 

ٹیچر کے لئے اہم اصول کیا ہیں؟

الف: ایمانداری اور محنت کرنا

ب: طالب علموں کی ترقی کی دعوت دینا

ج: خود کو ترقی دینے کے لئے آمادہ رہنا

د: تمام مندرجہ ذیل

جواب: د) تمام مندرجہ ذیل

 

سیکھنے والے کے لئے معنوی ترقی کیا ہے؟

الف: اخلاقی قیمتوں کے پرت

ب: شخصی ترقی

ج: معاشرتی ترقی

د: تمام مندرجہ ذیل

جواب: الف) اخلاقی قیمتوں کے پرت

تعلیمی نظام کے لئے معیار کیوں ضروری ہے؟

الف: طالب علم کی ترقی کے لئے

ب: سیکھنے والے کی کارکردگی کے معیار کی تعین کے لئے

ج: تعلیمی نظام کی بہتری کے لئے

د: تمام مندرجہ ذیل

جواب: ج) تعلیمی نظام کی بہتری کے لئے

 

ٹیچر کے لئے اہم نقطے کیا ہیں؟

الف: اخلاقیت، ایمانداری، اور محنت کرنا

ب: دوسروں کی مدد کرنا اور چارٹی شرائط کے پابند ہونا

ج: طالب علموں کو ڈرانا اور بے عزت کرنا

د: تمام مندرجہ ذیل

جواب: الف) اخلاقیت، ایمانداری، اور محنت کرنا

 

تعلیمی نظام کے لئے موثر ترین تعلیمی طریقہ کیا ہے؟

الف: بریفنگ

ب: تفصیلی توصیف

ج: سوال جواب

د: تمام مندرجہ ذیل

جواب: ج) سوال جواب

 

ٹیچر کے لئے اہم نکات کیا ہیں؟

الف: سبق سکھانے کا انداز اور طریقہ

ب: سبق کا تنظیم کرنا

ج: تمام مندرجہ ذیل

د: اور کوئی نہیں

جواب: ج) تمام مندرجہ ذیل

 

سیکھنے کے لئے بہترین ماحول کیا ہے؟

الف: مناسب معلومات کی دسترسی

ب: پرامن ماحول

ج: پرسکون ماحول

د: تمام مندرجہ ذیل

جواب: ب) پرامن ماحول

سیکھنے والے کیلئے بہترین تعلیمی طریقہ کیا ہے؟

الف: سوال جواب

ب: بریفنگ

ج: تفصیلی توصیف

د: تمام مندرجہ ذیل

جواب: الف) سوال جواب

 

مدرس کے لئے بہترین نکات کیا ہیں؟

الف: ایمانداری، محنت کرنا، اور کسی سے بدتمیزی نہیں کرنا

ب: اخلاقیت، دوسروں کی مدد کرنا، اور بے عزت نہ کرنا

ج: تمام مندرجہ ذیل

د: کوئی نہیں

جواب: ج) تمام مندرجہ ذیل

 

تعلیمی نظام میں ترقی کے لئے معیار کیوں ضروری ہے؟

الف: تعلیمی اداروں کو تحفظ کرنے کے لئے

ب: سیکھنے والے کی ترقی کے لئے

ج: اسے قابل قدر بنانے کے لئے

د: تمام مندرجہ ذیل

جواب: ب) سیکھنے والے کی ترقی کے لئے

 

تعلیمی نظام کی بہتری کے لئے اہم ترین عنصر کیا ہے؟

الف: معلم

ب: طالب علم

ج: والدین

د: تمام مندرجہ ذیل

جواب: الف) معلم

کلاس مینجمنٹ کیا ہے؟

ا) درس کے دوران ترتیب اور قانون کی پیش کش کے لئے عملیاتی اصولوں کا استعمال کرنا۔

ب) درس کے دوران شاگردوں کی فریادوں کو سننا۔

ج) کلاس میں بچوں کی بے قراری کو روکنا۔

د) تمام مندرجہ ذیل جوابات درست ہیں۔

جواب: ا) درس کے دوران ترتیب اور قانون کی پیش کش کے لئے عملیاتی اصولوں کا استعمال کرنا۔

 

کلاس میں ایک بچے کے بدسلوکی کی صورت میں آپ کیا کریں گے؟

ا) اسے کلاس سے نکال دینگے۔

ب) اسے دوبارہ دنگ کر دیں اور بہتری کے لئے انتظار کریں۔

ج) اسے بار بار کہیں کہ وہ آرام سے بیٹھے اور پڑھائی کریں۔

د) غلط جوابات میں سے کوئی نہیں ہے۔

جواب: ب) اسے دوبارہ دنگ کر دیں اور بہتری کے لئے انتظار کریں۔

 

کلاس میں تنش کی صورت میں آپ کیا کریں گے؟

ا) بچوں کو خاموش کر دینگے۔

ب) بچوں سے خوبصورتی سے بات کریں اور انہیں سکون کی حالت میں رہنے کی طرف رجوع کریں۔

ج) دس منٹ کے لئے کلاس کو چھوڑ دیں۔

د) تمام مندرجہ ذیل جوابات درست ہیں۔

جواب: ب) بچوں سے خوبصورتی سے بات کریں اور انہیں سکون کی حالت میں رہنے کی طرف رجوع کریں۔

کلاس میں غائب ہونے والے طلباء کے لئے آپ کیا کریں گے؟

ا) انہیں سختی سے دنگ کر دیں۔

ب) انہیں بغیر کسی اعلان کے کلاس میں داخل کریں۔

ج) ان کے والدین سے رابطہ کریں۔

د) ان سے مداخلت کریں اور ان کو درس کے اہمیت کے بارے میں بتائیں۔

جواب: د) ان سے مداخلت کریں اور ان کو درس کے اہمیت کے بارے میں بتائیں۔

 

کلاس میں بچوں کے درمیان تکرار کی صورت میں آپ کیا کریں گے؟

ا) تکرار کو نظرانداز کر دینگے۔

ب) تکرار کو دوبارہ دوہرائیں۔

ج) بچوں کو کہیں کہ تکرار نہ کریں۔

د) بچوں کو جوابات سے متاثر نہیں ہونے دیں۔

جواب: ب) تکرار کو دوبارہ دوہرائیں۔

 

کلاس کے آغاز میں آپ کیا کریں گے؟

ا) بچوں کو باری باری داخل کرنے دیں۔

ب) بچوں کو پہلے سے ٹھیک مقامات پر بیٹھایا جائے۔

ج) کلاس کی کوئی تعلیمات دینے سے پہلے ، بچوں کی توجہ حاصل کریں۔

د) تمام مندرجہ ذیل جوابات درست ہیں۔

جواب: ج) کلاس کی کوئی تعلیمات دینے سے پہلے ، بچوں کی توجہ حاصل کریں

کلاس میں بچوں کے درمیان تحریک آور چیزیں پائی جاتی ہیں، آپ کیا کریں گے؟

ا) بچوں کو بتائیں کہ آپ کیا سنانا چاہتے ہیں۔

ب) بچوں کو اپنے مقامات پر ٹھیک سے بیٹھایا جائے۔

ج) مختلف اشیاء مانگ کر بچوں کو مشغول کریں۔

د) تمام مندرجہ ذیل جوابات درست ہیں۔

 

جواب: ج) مختلف اشیاء مانگ کر بچوں کو مشغول کریں۔

 

کلاس کے دوران آپ بچوں کے درمیان جھگڑے دیکھتے ہیں، آپ کیا کریں گے؟

ا) دونوں بچوں کو سمجھائیں کہ جھگڑے کرنے سے بہتر ہے کہ انہیں ایک دوسرے کے ساتھ کام کرنے کی کوشش کریں۔

ب) دونوں بچوں کو الگ الگ کر دیں۔

ج) انہیں تنبیہ دیں کہ یہ کام قابل برداشت نہیں ہے اور اگلی بار ایسا نہ کریں۔

د) تمام مندرجہ ذیل جوابات درست ہیں۔

جواب: ا) دونوں بچوں کو سمجھائیں کہ جھگڑے کرنے سے بہتر ہے کہ انہیں ایک دوسرے کے ساتھ کام کرنے کی کوشش کریں۔

 

کلاس میں کسی طالب علم کو دوسرے طالب علم کی تنبیہ کرتے دیکھا جاتا ہے، آپ کیا کریں گے؟

ا) دونوں طالب علموں کو بلایا جائےب) ان کے درمیان مصالحت کی کوشش کی جائے۔

ج) دوسرے طالب علم کو بتائیں کہ اس طرح کی تنبیہ کرنا درست نہیں ہے۔

د) تمام مندرجہ ذیل جوابات درست ہیں۔

 

جواب: ج) دوسرے طالب علم کو بتائیں کہ اس طرح کی تنبیہ کرنا درست نہیں ہے۔

 

کسی طالب علم کو کلاس کے دوران سکھانے کے لئے بولایا جاتا ہے جو باقی طلباء کو مشغول کرتا ہے، آپ کیا کریں گے؟

ا) طالب علم کو کہیں کہ وہ بیشتر کام کریں تاکہ باقی طلباء کو نقصان نہ ہو۔

ب) باقی طلباء کو دوسری جگہ منتقل کر دیں۔

ج) طالب علم کو بتائیں کہ وہ دوسرے طلباء کو بھی شامل کرے۔

د) تمام مندرجہ ذیل جوابات درست ہیں۔

جواب: ج) طالب علم کو بتائیں کہ وہ دوسرے طلباء کو بھی شامل کرے

 

کلاسوں کو ہلکے سے شروع کریں اور پھر بڑھائیں:

ا) اس طرح کے طریقہ کار سے طلباء کا دل کشادہ ہوتا ہے۔

ب) یہ طریقہ کار صرف چند طلباء کے لئے موثر ہوتا ہے۔

ج) طلباء کو تحریک دینے سے بچائیں۔

د) تمام مندرجہ ذیل جوابات درست ہیں۔

جواب: ا) اس طرح کے طریقہ کار سے طلباء کا دل کشادہ ہوتا ہے۔

 

مشترکہ سوالات کے ذریعہ طلباء کی شمولیت کا فراہم کرنا:

ا) یہ طریقہ کار طلباء کو بے چین کر دیتا ہے۔

ب) یہ طریقہ کار کلاس میں تفرقہ پسندی کو روکتا ہے۔

ج) یہ طریقہ کار طلباء کی شمولیت کو بڑھاتا ہے۔

د) تمام مندرجہ ذیل جوابات درست ہیں۔

جواب: ج) یہ طریقہ کار طلباء کی شمولیت کو بڑھاتا ہے۔

 

چیلنجنگ اور مثبت مقابلے پیش کرنا:

ا) یہ طریقہ کار طلباء کو مثبت سوچنے پر مجبور کرتا ہے۔

ب) یہ طریقہ کار کمزور طلباء کے لئے بہتر نہیں ہے۔

ج) یہ طریقہ کار طلباء کے دلچسپی کو بڑھاتا ہے۔

د) تمام مندرجہ ذیل جوابات درست ہیں۔

جواب: ج) یہ طریقہ کار طلباء

کلاس میں تعاون کا احساس پیدا کرنا:

ا) یہ طریقہ کار کمزور طلباء کے لئے بہتر نہیں ہے۔

ب) یہ طریقہ کار کلاس میں تفرقہ پسندی کو روکتا ہے۔

ج) یہ طریقہ کار طلباء کے درمیان دوستی اور تعاون کا احساس پیدا کرتا ہے۔

د) تمام مندرجہ ذیل جوابات درست ہیں۔

جواب: ج) یہ طریقہ کار طلباء کے درمیان دوستی اور تعاون کا احساس پیدا کرتا ہے۔

 

مختلف تعلیمی اندازوں کو استعمال کرنا:

ا) یہ طریقہ کار طلباء کے لئے بہتر نہیں ہے۔

ب) یہ طریقہ کار طلباء کی فہم کو بہتر بناتا ہے۔

ج) یہ طریقہ کار کلاس میں کچھ طلباء کے لئے موثر نہیں ہے۔

د) تمام مندرجہ ذیل جوابات درست ہیں۔

جواب: ب) یہ طریقہ کار طلباء کی فہم کو بہتر بناتا ہے

 

تعلیم کیسے تعریف کی جا سکتی ہے؟

أ. ایک نصاب سے دوسرے نصاب کی طرف کی ترقی

ب. کسی شخص کو کچھ سکھانا

ج. کسی بھی پست سے بلند پدری تک کی ترقی

د. تمام مندرجہ ذیل جوابات درست ہیں

Answer: د. تمام مندرجہ ذیل جوابات درست ہیں

 

طلباء کی تربیت کے لئے کونسی ترکیب بہترین ہے؟

أ. سخت نظامی تعلیمی ترتیبات

ب. فعالیتوں پر مبنی تعلیمی ترتیبات

ج. سیالی نظامی تعلیمی ترتیبات

د. بنیادی نظامی تعلیمی ترتیبات

Answer: ب. فعالیتوں پر مبنی تعلیمی ترتیبات

 

تعلیمی ارتقاء کے لئے کونسا اصول بہترین ہے؟

أ. مشترکہ تجربہ

ب. مشترکہ سماجی جواب دہی

ج. اختلاف کی احترام کرنا

د. تمام مندرجہ ذیل جوابات درست ہیں

Answer: د. تمام مندرجہ ذیل جوابات درست ہیں

 

ایک اچھا استاد کسی بھی طالب علم کو کس طرح تعلیم دیتا ہے؟

أ. کمپیوٹر کے ذریعے

ب. اسٹیج پر

ج. خصوصی توجہ سے

د. ٹیلی ویژن کے ذریعے

Answer: ج. خصوصی توجہ سے

Question: تعلیمی سال کے لئے کتاب کی ضرورت کیوں ہوتی ہے؟

 

MCQ options:

أ. طلبہ کو تعلیم حاصل کرنے کے لئے ضروری علم و عمل کی پیشکش کرتی ہیں۔

ب. تعلیمی سیلیبس کے مطابق طلبہ کو مشقیں حل کرنے کی سہولت فراہم کرتی ہیں۔

ج. طلبہ کی اطلاعات اور دانستہ کو بڑھاتی ہیں۔

د. تمام مندرجہ بالا جوابات درست ہیں۔

 

Answer: د. تمام مندرجہ بالا جوابات درست ہیں۔

 

 

 تدریسی استراتیجی کیا ہے؟

 

أ. سنجیدہ تعلیمی پیشہ ورانہ عمل کا نظام

ب. تعلیمی مواد کی ترتیب دینے کا طریقہ

ج. متعلمین کی نگرانی اور دائرہ کار پر لانے کے طریقوں کا نظام

د. تمام مندرجہ بالا جوابات درست ہیں۔

 

Answer: ج. متعلمین کی نگرانی اور دائرہ کار پر لانے کے طریقوں کا نظام

 

 تدریسی ماہرہ کو کس طرح معلومات حاصل کرنی چاہیے کہ اس کا تدریسی فعل خصوصیات کیسی ہے؟

 

أ. طلبہ کی کارکردگی پر نظر رکھتے ہوئے

ب. تدریسی مواد کے ترتیب و ترتیبات کے بارے میں

ج. معلم کے اندازِ تدریس پر نظر رکھتے ہوئے

د. تمام مندرجہ بالا جوابات درست ہیں۔

 

Answer: ج. معلم کے اندازِ تدریس پر نظر رکھتے ہوئے

 

Question 3: تعلیمی مضمونوں کی تدریس کے لئے ایک موثر تدریسی استراتیجی کیا ہے؟

 

أ. معلم کی متعلقہ مضمون کے بارے میں عمومی اطلاعات ہونا

ب. تعلیمی مواد کو بریک ڈاؤن کر کے سمجھانا

ج. تعلیمی مضمون کو متعلمین کے متناسب استعمال کرنا

د. تمام مندرجہ بالا جوابات درست ہیں۔

 

Answer: ج. تعلیمی مضمون کو متعلمین کے متناسب استعمال کرنا

 

انسان کے کتنے سینس ہوتے ہیں؟

a) 4

b) 5

c) 6

d) 7

Answer: b) 5

 

پاکستان کی کون سی بڑی دھاتی معدن ہے؟

a) سونا

b) چاندی

c) فولاد

d) میٹل

Answer: c فولاد

 

جسم کے لحاظ سے زمین کتنے نمبر پر ہے؟

a) دوسرا

b) تیسرا

c) چوتھا

d) پنجم

Answer: d) پنجم

 

پاکستان کی کون سی شہری تہذیب خصوصیات رکھتا ہے؟

a) کراچی

b) لاہور

c) پشاور

d) اسلام آباد

Answer: b) لاہور

 

پاکستان کی کون سی ندی بلندترین دنیا کی ندیوں میں سے ایک ہے؟

a) راوی

b) چناب

c) جہلم

d) سندھ

Answer: a) راوی

 

ابو الفتح البیرونی کا مشہور کون سا کتاب ہے؟

a) القانون فی التبیان

b) تہذیب الحنابلہ

c) کتاب المسائل

d) تہذیب البلدان

Answer: d) تہذیب البلدان

 

پاکستان کی زراعت کا کون سا موسم ہے؟

a) جرسیم

b) خریف

c) ربیع

d) سرما

Answer: b) خریف

 

پاکستان کی نمائندگی کیسے منتخب کی جاتی ہے؟

a) بیرونی رائے

b) سرکاری فیصلہ

c) قومی انتخابات

d) کسی بھی طریقہ سے

Answer: c) قومی انتخابات

 

 

پاکستان کا کون سا صوبہ سب سے بڑا ہے؟

a) بلوچستان

b) سندھ

c) پنجاب

d) خیبرپختونخواہ

Answer: c) پنجاب

 

اکسجن کا ہمزاد مادہ کیا ہے؟

a) نائٹروجن

b) کاربن ڈائی آکسائڈ

c) ہلائیڈروجن

d) کاربن مونوکسائیڈ

Answer: d) کاربن مونوکسائیڈ

 

پاکستان کا کون سا شہر سفید چادر پوشوں کے شہر کے نام سے مشہور ہے؟

a) لاہور

b) اسلام آباد

c) کراچی

d) پشاور

Answer: b) اسلام آباد

 

مسجد نبوی کس شہر میں واقع ہے؟

a) مدینہ

b) مکہ

c) جدہ

d) ریاض

Answer: a) مدینہ

 

پاکستان کا کون سا شہر دنیا کی سب سے بڑی سدیمی برآمدگی کا شہر کہلاتا ہے؟

a) کراچی

b) لاہور

c) اسلام آباد

d) فیصل آباد

Answer: a) کراچی